úterý 15. prosince 2009

Všechno zlý je k něčemu dobrý

Přenesme se do doby, kdy nebyly mobilní telefony, kdy jediné sluchátko, které jste drželi v ruce, bylo pevně spojeno s telefonním automatem a seznamovací inzeráty byly pouze v tištěné podobě. Mimochodem, to není hluboká minulost, jen se píše tak rok 1993.

Na Anonnci ještě ani neoschla tiskařská barva a já už měla vybráno několik inzerátů. Samozřejmě jsem vybírala takové, kde bylo uvedeno telefonní číslo a vybrané muže jsem obvolávala jednoho po druhém z telefonního automatu na vysokoškolské koleji, kde vám na záda dýchala fronta čekajících, jež si chtěli taky brnknout. Ze zahřívacího kola vypadl jeden týpek, říkejme mu Karel. Jak to tak bývá, všichni muži o sobě tvrdí, že mají nad 180 cm, pod 100 kilo, provozují neskutečně mnoho sportů, hovoří několika světovými jazyky, zajímají se o politiku… Přesně tak Karel, aspoň podle svého popisu v telefonu.

Poté, co jsme strávili několik večerů pokecem s širokou diváckou obcí za zády (mimochodem, někdy to vzal tatínek – taky sympatický muž), domluvili jsme si živé rande. Byl pátek a on mohl až v pondělí večer, protože jel na víkend s rodiči pryč. Dokážete si představit, co se dělo? Celý víkend jsem nejedla, utratila jsem veškeré kapesné (na měsíc) za pleťové masky, tužidlo a lak
na vlasy, asi 10 hodin vybírala, co si vezmu na sebe, hodně spala, abych měla proplou pleť a byla krásná, nakoupila veškerý denní tisk a dělala si výpisky, abych nebyla konverzačně slabá.

Přišel den D, pondělí. Karel mne vyzvedl před VŠ kolejí, byl autem a já, když jeho auto přijíždělo, jsem si připadala jako královna. Královské cítění mne opustilo, jen co vystoupil. Do 180 cm (tedy do mé výšky) mu chybělo asi 20 cm, byl skoro jako kulička a co víc, vypadal jako krteček, a to nejen z profilu.
Byla jsem asi v rauši, neboť místo toho, abych utekla hned, jsem s ním sedla do auta a frčeli jsme do nějaké místní restaurace na romantickou večeři. V restauraci nebyla ani noha (mimo těch od prázdných židlí) a unuděný číšník, který by rozhodně stál za hřích. Věta: „Co si dáte k pití?“ ještě ani nedozněla a ze mne vylítlo: „Panáka“. Pak jsem si uvědomila, že mám být asi za dámu, takže jsem jen hlesla: „Víno, červené“. Objednali jsme si večeři a Karel mi vysvětlil, ať se nedivím, až si bude schovávat účtenku za večeři, že to může dát výhodně do nákladů (zlaté časy, kdy bylo obžerství nákladovou položkou). Karel byl autem a to víno byl můj jediný přítel, takže jsem do sebe pomalu lila víno a hledala na dně pravdu a odvahu jak mu říct, že to opravdu nebude ono. Hovory se točily kolem jeho skvělé podnikatelské praxe (byl to normální vexlák, pronajímal stánky na Karlově mostě), dalším tématem bylo, jak jsem krásná a vysoká (no já se svým počtem cm nelhala) a jakou máme skvělou budoucnost a co všechno podnikneme. Jo taky proč vlastně studuju, když jsem holka (to bylo na facku, ale byli jsme v restauraci), že on má učňák, který mu zařídil táta (mimochodem v telefonu se to jmenovalo, že si dělá kurz na pilota) a je škoda ztrácet čas studiem, když se může vydělávat. Když odešel na toaletu, přišel číšník a já ho chtěla požádat, aby nám přišel říct, že je v restauraci bomba a že restauraci musíme urychleně opustit. Jenže jsem nenašla odvahu a on z mého zoufalého výrazu asi odtušil, jak se mi vede a zcela to dorazil větou: „Slečno, máte to zapotřebí?“ Ztratila jsem odvahu požádat o fingovaný bombový útok a raději jsem dopila láhev. Karel se vrátil s úsměvem na rtech a pravil, že vyrazíme do nějakého baru za jeho kamarády. To byl asi poslední hřebík do rakve. Vedena snahou vybruslit z celé záležitosti jako skutečná dáma jsem se zvedla, sbalila bundu a pravila: „Kamarádi jsou Ti přednější než já? Odcházím.“ a vrávoravým krokem jsem opustila užaslého skoro pilota Karla. Z restaurace za mnou vyběhl číšník a když se mne zeptal: „A se mnou byste na rande šla, slečno?“, hned jsem věděla, že všechno zlý je k něčemu dobrý.

bloggerka Kristýna Nevěrná exkluzivně pro portál www.laskajelaska.com

1 komentář:

  1. Můj manželský sexuální život byl silně neuspokojivý a já to velice špatně nesl. A po rozvodu jsem měl rok pauzu, od žen i od sexu. Takže jaro a léto 2008 jsem strašně intenzivně sháněl ženu a choval se při tom jako nadržený hlupák. To jsou příběhy Stihačka, Čarodějka, Opilá dáma, Žlutá růže, Orgasmus, Podprsenka, Polygamie, Švédská trojka, Workoholička, Moussaka, Nevěsta, Prodavačka, Čajová detektivka, MMS od účetní, Župan, Sex po telefonu, Prášky na hlavu, Kafe na inzerát, Kozet a bič, Staré ženy, Štípání bradavek, Pomoc postiženým atd. Většinou to dopadlo blbě a snad jen jednou dvakrát vůbec došlo na nějaký sex. Ale aspoň jsem zjistil přibližně jakou ženu chci.

    Pak od léta 2008 do jara 2009 jsem byl stabilně více méně jen s dvěma ženami. Obě vypadaly slibně na trvalý vztah, ale obě měly pro mě vážné mouchy, na což jsem přišel samozřejmě až za dlouho. A já taky ještě nebyl tak úplně zralý na čistě monogamní život. Takže jsem měl ještě jednu dvě milenky k tomu. Příběhy jako Třináctka, Sedmnáctka, Smrtící technika, Maraton.

    Ty dva rozchody (ani jeden nemám zatím sílu napsat) mě ale hodně psychicky vyčerpaly, opravdu jsem to plánoval dost vážně a jaro a léto 2009 jsem se skoro úplně přestal snažit o trvalý vztah. A taky jsem přestal shánět sex. Začal jsem psát a několikrát jsem neodolal nadšeným fanynkám, ale byly to jen pokusy na dvě tři schůzky a já už se začínal spíš bránit. Příběhy jako Sex s ex, Jsem hajzl, Nemocný pes, Zubní krize, Půlnoční SMS, Žena mých snů.

    No a koncem léta a na podzim jsem byl sice známý blogger, ale docela zatvrdile jsem už odmítal návrhy na schůzky. Úplně jsem přestal plánovat jakou ženu hledám a jak rychle, ať rozhodne osud. A velice důkladně jsem se bránil sexu. Vlastně mě ukecaly jen asi tři holky a to se docela dost musely snažit. To byly příběhy Slovenky, Feministka, Konec světa, Vana, Celebrita, Hadí oči. A pár dalších to tak úplně nevzdalo a trochu to občas zkouší, třeba Ruština, Astma, Marketing, Skálolezec, ale spíš už jsme jen kamarádi.

    Mimo to jsem, protože jsem přestal plánovat, párkrát si napsal i s holkami mimo Prahu. Všem jsem předtím psal, že vztahy na dálky ne a ne, ale jelikož teď nic neplánuju, třeba ať se staví, až pojedou přes Prahu a pokecáme a uvidíme. To byly příběhy Polynomy, Šifrované mejly, Bradavky, Kolo, Nervy. Přijela ale jen jediná a návštěva to sice byla moc pěkná, ale dáma chtěla najednou mnohem víc než občasnou pěknou návštěvu a velmi to vysvětlování bolelo.

    Takže jsem zrušil i pokusy o sex bez závazků i hledání těch závazků. Jen píšu historky. A občas se vidím s některou z hrdinek mých příběhů. Jako kamarádi. Nebo, slovy jedné z nich, jako kamarádi, co se občas spolu vyspí.


    --
    S pozdravem/Best Regards

    OdpovědětVymazat